Meest gestelde vragen

Wij verzamelen de meeste gestelde vragen & antwoorden. Staat uw vraag hier niet bij, raadpleeg dan ons contact formulier of bel +31 (0)111 45 4000.


Deze vragen betreffen momenteel hoofdzakelijk vragen omtrent web aankopen. Deze functionaliteit is in ontwikkeling en zal binnenkort worden live gezet. 

Wanneer wordt mijn bestelling thuis bezorgt?

Dit is afhankelijk van de bezorgmethode. 

Wanneer u kiest voor de verzendmethode pakket dienst, dan bieden wij uw bestelling binnen 2 werkdagen aan. De aflever datum is dan afhankelijk van de pakketdienst.  
Kiest u voor de eigen bezorgdienst dan maken wij een afspraak, zo weet u precies waar u aan toe bent.

Wat is herroepingsrecht

Dat is het recht om zonder opgave van reden uw thuis afgeleverde product retour te sturen. De verkoper dient u dan het betaalde geld minus de transportkosten retour te storten.

Geldt het herroepingsrecht voor alle producten?

Nee dit is niet het geval. Producten welke speciaal voor u besteld worden vallen NIET onder het herroepingsrecht. 


Voor welke producten geldt het herroepingsrecht NIET?

U kunt banken, fauteuils, eetkamertafels en eetkamers stoelen tenzij anders aangegeven niet ruilen. 
Ook zijn vloeren, stoffering en zonwering uitgesloten.

Welke producten vallen dan wel onder het herroepingsrecht?

Accessoires, sierkussens en verlichting vallen wel onder dit recht

  

Hoe kan ik producten ruilen?

Als uw product onder het herroepingsrecht valt, dan kunt u de retourzending aanmelden via het contact formulier of door telefonisch contact op te nemen. Na aanmelding ontvangt u een bevestiging en kunt u tot retourzenden overgaan.


Wat is de termijn om te ruilen?

U kunt producten binnen 8 dagen retour aanbieden